2012. május 23., szerda

Saját arckrém



Az az igazság, hogy a natúr mániám miatt sokszor nem szívesen használom a La Roche Posey krémeket, bár kétség kívül ez az egy vált be eddig a legjobban. Másnapra szinte mindent eltűntet, de vágytam valami természetesre, így kiötlöttem egy krémet magamnak. Nem kell nagy csodára gondolni!
Fogtam a kókuszolajat és tettem bele teafa illóolajat. A kókuszolajat felmelegítettem, majd belecsöpögtettem a teafát, aztán betettem a hűtőbe megszilárdulni. Most csak ezt használom. Még nem tudom hogy milyen, így nem tudok róla nyilatkozni, de hosszabb tesztelés után ígérem, hogy írni fogok róla!
De mitől lehetne rossz? A kókuszolaj, ami benne van az egyik legjobb. Komolyan, imádom! Thaiföldről hoztam, hidegen sajtolt bio cucc. Veri az összeset, amit itthon lehet kapni. Korábban a Mannaszappan.hu-ról rendeltem, de az meg sem közelíti ezt. Valahogy teljesen más. Lágy, krémes, és az illata! Mennyei! Kár hogy az ember nem megy minden héten Thaiföldre. Én menthetetlenül beleszerettem ebbe a kókuszolajba, csak azt nem tudom hogy ha elfogy, akkor hogyan fogok hozzájutni. De ezen ráérek majd akkor rágódni!
Jövök majd a tapasztalatokkal!
Update 2012.05.14.
Hát, sajna nem annyira vált be, vagy én voltam türelmetlen. Vagy pedig komolyabb a probléma és ütősebb megoldás kell. A lényeg, hogy kezdtem kicsit kétségbe esni. Egy esküvőre vagyunk hivatalosak nem olyan sokára, és addigra szeretném ha szép lenne a bőröm, így magasabb fokozatba kapcsoltam. A már jól bevált himalája sóhoz fordultam. És úgy tűnik hogy ez lesz a megoldás. Telített sóoldattal kenem az arcom minden reggel és este, sőt néha ha eszembe jut, még napközben áttörlöm. Lényegesen jobb lett tőle az arcbőröm, elmúltak a rondaságok, már csak néhány heg maradt ott, ahol nem bírtam magam türtőztetni és nekiestem. Reményeim szerint az esküvőig ezek is elmúlnak és addigra szép, tiszta lesz az arcbőröm. Annyi hátránya van ennek a megoldásnak, hogy éjszaka kicsit szúr a só az arcomon, így nem olyan kényelmes, de az eredményért mindent! Napközben nem zavar. Most ezen kívül nem is használok mást, tehát semmilyen krémet, semmilyen tonikot nem használok. Csak a himalája sót.
Még jó lenne ha kicsit le tudnék barnulni, mert azért az sokat dobna rajtam, a sápadtság nem áll jól, de amig hegek vannak rajtam, nem szolizok. A fújós barnításon gondolkodtam, de félek, hogy a sebekre az sem lenne olyan jó. Még szerencse hogy van néhány napom, hogy változzanak a dolgok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése