2012. május 23., szerda

Kecsketejes-olíva olajos szappan





Nem írom le az egész folyamatot, azt megtaláljátok a korábbi bejegyzéseimben, csak a hozzávalókat közlöm :)
Most (azaz kb. 2 hete) csak egy sima, olívaolajas-kecsketejes szappant készítettem. Semmi más nem került bele.
Hozzávalók:
  • Olívaolaj: 674 gramm (ez egy üveg olívaolaj, én általában a Tesconak a saját márkájás szűz olívaolaját szoktam venni)
  • Lúg: 86,66 gramm
  • Kecsketej (azaz a folyadék): 256 gramm (ezt ugye most is fagyasztott állapotban adtam hozzá!)
  • Gyömbér illóolaj (elhagyható)- ezt a végén kevertem bele, amikor már “puding” állagú lett.
Kicsit nehezen szappanosodott, azaz jó sokáig kellett kevernem a botmixerrel. Sokszor le is álltam, nehogy túlmelegedjen és leégjen a kedvenc kis gépem!
Nagyon szép, világos színű szappant kaptam végeredménynek!
Már érik kb. 2 hete, úgyhogy 4 hét múlva már használhatom is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése