2012. május 23., szerda

Himalája só




Írok egy kicsit még a himalája sóról. Ma Újhold van, ennek kapcsán jutott az eszembe.


A himalája só nagyon sok mindenre jó! Egy jó kis összefoglalót találhattok róla jomtom oldalán, így én erről itt nem szeretnék bővebben írni. Az is ott van hogy ha Újholdkor veszünk himalája sós fürdőt, akkor sokkal erősebb a méregtelenítő hatása, azaz egy 2-3 napos böjt méregtelenítő hatásával egyezik meg! Én minden hónapban veszek egy ilyen fürdőt Újholdkor. A lényege hogy eresszünk a kádba olyan meleg vizet amilyet csak elbír a bőrünk és legalább 30 percet töltsünk el benne kényelmesen, relaxálva. Tehetünk a kád szélére mécseseket, illóolajat párologtathatunk hogy még kellemesebb legyen az élmény. De bármit csinálhatunk közben, ami jól esik! Fontos hogy vizet készítsünk magunk mellé, mert nagyon szomjasak leszünk közben!


Ha kedvező áron akarsz himalája sót venni, akkor látogass el a Fuszeklitex oldalára!


Ha valaki nyomon akarja követni a Hold állását és esetleg rendelkezik Iphone-nal, akkor van pár nagyon szuper alkalmazás amit le lehet tölteni: Live Moon, Deluxe Moon Lite, aztán nem teljesen a Hold álláshoz kapcsolódik, de nagyon jó kis alkalmazások: Planets, PocketEarth, Stellarium.

A sófürdőzés menete:

Én először meg szoktam fürödni spórolósan kevés vízben hogy tiszta legyek :)
Utána engedek egy kád új vizet, jó meleget, menet közben beleteszem az 1kg himalája fürdősót, felovasztom
30 perc lazítás következik a sós vízben (én be szoktam állítani a konyhai időzítőt)
Nem szoktam bírni a forró vízben végig a 30 percet, így menet közben folyamatosan engedek hozzá némi hideget
Ha letelt a 30 perc, akkor felitatom magamról a vizet. Nem szabad durván megtörölközni, csak finom mozulatokkal felitatni a vizet a testünkről!
Iszom utána sok vizet

Néhány jótanács a sófürdőzéshez:
  • Zuhanyozzunk le előtte, hogy tisztán feküdhessünk a sós vízben 
  • Készítsünk magunknak vizet, mert közben szomjasak leszünk, igyunk közben is és utána is bőségesen folyadékot! 
  • Szívproblémákkal küzdőknek nem ajánlanám! Megterheli a szívet, erre figyeljünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése