2012. augusztus 5., vasárnap

Fürdőbomba


Sok helyen olvastam már erről, így itt volt az ideje, hogy elkészítsem a sajátomat. Rögtön kétfélét is csináltam.
Az alaprecept nagyon egyszerű, a Fittnők blogból vettem az ötletet.

Hozzávalók az alaphoz:

  • 200 gramm szódabikarbóna (gyógyszertárban beszerezhető)
  • 100 gramm citromsav (gyógyszertárban beszerezhető)
  • 100 gramm étkezési keményítő
  • 60 gramm olaj (kókusz, lenmag, olíva, stb.)
  • Illóolaj


Öntsük a száraz hozzávalókat egy tálba, majd keverjük jól össze. Ízlésünknek megfelelően tehetünk bele szárított virágot is. Öntsük hozzá az olajat, annyit hogy összeálljon. Cseppentsük hozzá az illóolajat is. A kezünkkel formáljunk golyókat, tegyük egy tálba, szárítsuk 2 napig olyan helyen, ahol nem érheti víz. Utána használhatjuk! Csak dobjuk a fürdőkádba és élvezzük az illatos fürdőt!
Ebből az adagból nekem 6 db fürdőgolyóm lett.

Az egyiket levendulásra készítettem, ebbe szárított levendula virágot és levendula illóolajat tettem.
A másik változat citrusos lett, ebbe egy citrom és egy lime lereszelt héját tettem bele, ezen kívül lime, citrom és klementin illóolaj került bele. Mindkettőnek nagyon finom az illata, de a levendulás mindent visz! A levendula illatát amúgy is imádom! De a másik is nagyon kellemes, érdemes kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése