2012. augusztus 5., vasárnap

Narancsvirágvizes szappan


Kipróbálom hogy megmarad-e a virágvíz illata a szappanosodási folyamat végére is, ezért készítettem egy tesztszappant. Semmi extra nincs benne, a virágvízben oldottam fel a lúgot, majd hozzáöntöttem az olajakhoz. A végén kettészedtem a masszát, az egyik felét pirospaprikával színeztem és úgy öntöttem formába. A mintája nem lett teljesen olyan mint szerettem volna, de majd legközelebb. 6 hét múlva megtudom hogy megmaradt-e a virágillat.

Update:
A virágvíz illata sajnos nem maradt meg a szappanban, pedig igazán csodálatos lett volna!
Pirospaprikát soha többet nem teszek szappanba, mert ugyanaz a baj vele, mint a fahéjjal, nem kellemes dörzsöl, hanem durván karmol. Ezért sajnos ez is kézmosó szappanként végezte, pedig amúgy gyönyörű színe van.
Kemény szappan lett, nagy, krémes habbal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése