2012. augusztus 5., vasárnap

Mentás-citromfüves szappan


A férjemnek készítettem, mert szerencsére fogytán van a bolti tusfürdőknek és szeretném ha ő is éttérne az egészségesebb kozmetikumokra. Az volt a kívánsága hogy citrusos legyen, de mivel a citrusok illata nem marad meg, így készítettem egy mentás-citromfüves főzetet, ebben oldottam a lúgot, a végén pedig citromfű- és szantálfa illóolaj került bele.
Azért lett ilyen csíkos, mert tettem bele méhviaszt, attól pedig gyorsan megkötött, így nem tudtam olyan szépen formába önteni. Most várunk hogy megérjen, és remélem hogy szeretni fogja!

Update:
A méhviasztól egy nagyon kemény szappan sikeredett belőle. Jó fogású, nagyon jól habzik, krémes habja van.
Illata inkább semleges, bárki számára ajánlható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése