2014. április 13., vasárnap

Húsvéti szappanok


Természetesen a macskám sem hiányozhat a képről, mert mindenhol ott a helye ahol történés van :)


Ezeket a szappanokat szánom Húsvétra a fiúknak, férfiaknak, akik locsolni jönnek majd, ha lesz aki jön :) Korábban nem csináltam semmit, mindig anyura bíztam a dolgot, mármint a tojásfestést/vásárlást, de gondoltam hogy idén én is kiveszem a részem a készülődésből. De mivel nem volt kedvem, és nem is lesz, tojást festeni, így gondoltam egy nagyot és merészet, vettem két jópofa formát a Lidl-ben (na jó, anyukám vette nekem), egy tojásos és egy tavaszias formát, amiben katica, pillangó és virág forma van. Ebbe öntöttem a masszát, aminek nem írom ide a receptjét, mert egy korábbi receptemet használtam ami fent van a receptek között, így igazából csak a színezés volt más. Kétfelé osztottam a masszát, az egyik felét kurkumával, a másik felét vörös agyaggal színeztem (sajnos nem lett olyan amilyet szerettem volna, de azért így is üdítő tavaszias színt kapott). Citrus illóval illatosítottam. Egyelőre nem nagyon érezni rajta, remélem ez a későbbiekben változni fog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése