2015. augusztus 21., péntek

Szappan anattoval és festőbuzérral


900 g-nyi szappanmasszát készítettem, majd három részre osztottam a masszát, az egyik részbe anattoval színezett napraforgó olajat adtam, a másikhoz pedig festőbuzérral színezett napraforgó olajat, a harmadik pedig maradt színezetlen. Kb. 1-1 evőkanállal került mindkét masszába az adott színből. Így egy lágy, nem túl hivalkodó, pasztell színt kaptam, ami szerintem nagyon szép lett a szappanban.
A három színt felváltva öntöttem egymásra, így kaptam a képen látható mintát a szappanba.

Olajok a szappanban:
  • Kókusz olaj: 90 g
  • Olíva olaj: 180 g
  • Napraforgó olaj: 180 g
  • Pálma olaj: 450 g

Folyadék a szappanban:
  • Kókusztej

Színezék a szappanban:
  • Anatto
  • Festőbuzér

Illóolaj a szappanban:
  • Kókusz illatolaj




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése