2015. augusztus 28., péntek

Sárga mánia Part1


Azért lett ez a címe, mert hogy a mostantól következő pár bejegyzés minden szappanjában lesz sárga szín. Nem azért, mert ez a mániám, bár tudom, hogy a címből nem ez adja magát, pedig tényleg nem mániám a sárga :)
Egész egyszerűen arról van szó, hogy van jó néhány adag hidegen sajtolt pálmamag olajam, ami piros, és szerettem volna elhasználni az összeset, mint hogy a lejárati idő felé közeledik :) Így a most következő jó néhány szappan elmaradhatatlan színe a sárga lesz :)

Ebben a posztban rögtön 2 féle szappant mutatok nektek. Semmiben sem különböznek, azért készítettem el 2x, mert az elsőből kifelejtettem az illóolajat :), így kényszert éreztem, hogy megismételjem. Egyedül az öntésben tér el a kettő, bár így is elég hasonló lett.
Az egyiket középen kezdtem önteni, felváltva a két színt. A másikat a két átlós sarokban kezdtem el önteni, szintén felváltva egymásra a két színt.

Mindkét szappannál ketté osztottam a masszát, a sárga szín ugye adott volt, a másik felét pedig kakaó porral színeztem, így mindkét szappanom sárga-barna színt kapott. Illetve a második kísérletnél a szappan tetejét megszórtam csillámmal. Tudom... de egyszerűen nem tudtam ellenállni!

Olajok a szappanban:
  • Kókusz olaj: 20%
  • Shea vaj: 10%
  • Napraforgó olaj: 60%
  • Pálmamag olaj: 10%

Folyadék a szappanban:
  • Szűrt víz

Színezék a szappanban:
  • Kakaópor

Illóolaj a szappanban:
  • Citrom

Sok különbség nincs a két szappan között, legalábbis nem igazán felfedezhető, de itt vannak a képek a szappankákról:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése