2015. augusztus 7., péntek

Rózsaszín agyagos szappan


A szappan aprópója az, hogy ki akartam próbálni, hogy egy nagyobb formába öntöm a masszát. Fogtam egy nagy dobozt (nem cipősdobozt), kibéleltem, hogy vízálló legyen, majd még sütőpapírt is tettem bele.

A szappan masszát két egyenlő részre osztottam, az egyiket rózsaszín agyaggal színeztem, a másik része nem kapott színezéket.
A masszát két oldalról öntöttem, felváltva, így kaptam a képen látható mintát.

1,5 kg szappant készítettem összesen. Szerettem volna elhasználni az elfekvőben lévő olajokat, úgyhogy ez a szappan most több olajból készült, mint általában szokott :)

Olajok a szappanban:

  • Kókusz: 300 g
  • Pálmaolaj: 150 g
  • Napraforgó olaj: 450 g
  • Szezám olaj: 225 g
  • Mogyoró olaj: 225 g
  • Shea vaj: 150 g


Folyadék a szappanban:

  • Kókusztej


Színezék a szappanban:

  • Rózsaszín agyag


Illóolaj a szappanban:

  • Citromfű
Szerintem egész jó lett :) Felvágni nem volt olyan egyszerű, nem sikerült túl egyformára, de szerintem jópofa így is!
További képek:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése