2015. július 2., csütörtök

Kakaós szappan


Mostanában "kicsit" elhanyagoltam a blog írást, de most hozok nektek új szappanokat! Először is, készítettem egy kakaós szappant, titánium-dioxiddal.

Olajok a szappanban:

  • 25% olíva olaj
  • 25% kókusz olaj
  • 25% pálma olaj
  • 25% napraforgó olaj


Színezék a szappanban:

  • Kakaó
  • Titánium-dioxid
Folyadék a szappanban:
  • Tisztított víz



Nem akartam bonyolult szappant, most inkább a díszítésre mentem rá, azaz szerettem volna valami különlegeset, ami nem biztos, hogy sikerült, de azért nem lett rossz :)
Elkészítettem a szappanmasszát egyben, majd ketté osztottam, az egyik felébe belekevertem kb. 2 ek holland kakaóport, a másik felébe meg kb. 1 ek titánium-dioxidot, majd jól elkevertem őket. A fehér masszát foltokban a barna masszába öntöttem, majd anélkül, hogy megkevertem volna, tömb formába öntöttem.
A végeredményt a képen látjátok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése