2015. július 24., péntek

Sampon szappan HP


Mostanában újra eldöntöttem, hogy szappannal fogok hajat mosni, és mivel fogytán a sampon szappan készletem, nekiálltam készíteni. Kétféleképpen is elkészítettem majdnem ugyanazt a szappant, hideg eljárással és meleg eljárással.
Amit most bemutatok, az a meleg eljárással készült szappan.

Olajok a szappanban:

  • 20% kókusz olaj
  • 20% olíva olaj
  • 20% napraforgó olaj
  • 20% pálma olaj
  • 15% kendermag olaj
  • 5%   shea vaj


Folyadék a szappanban:

  • Sör


Illóolaj a szappanban:

  • Rozmaring


Adalékok a szappanban:

  • Zöld agyag
  • Sárga agyag
  • Marokkói mosóföld


Elkészítettem meleg eljárással a szappan masszát, majd a végén adtam hozzá az agyagokat. Nézzétek majd meg, hogy mekkora különbség van a meleg és a hideg lejárással készített szappan között!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése