2014. augusztus 14., csütörtök

Utazó szappanok 2014


Végre hozzám is megérkeztek az utazó szappanok. A kis elakadós döccenőt követően elég hamar megkaptam, aminek nagyon örülök! Az elsők között csatlakoztam a kezdeményezéshez, de egy utazás miatt hátrébb csúsztam. Azt akkor még nem tudtam hogy így is simán belefértem volna az elején :) De sebaj, úgy gondolom hogy semmi sincs véletlenül, mindennek megvan az ideje :)

Akkor lássuk hogy mi van a dobozban, amit kaptam:



Egy szappan Eperfától, egy szappan Lorsitól és egy szappan Teca gyöngyök és szappanok-tól. Mindhárom szappan nagyon szuper, ezért nagy bajban vagyok a választásnál... Komolyan megizzasztott, hogy Lorsi vagy Teca szappanját válasszam-e, de végül Tecáéra esett a választásom, ugyanis a neem olaj nagyon jó a problémás bőrre, nekem pedig mostanában kijut belőle :) Íme a választásom:




Egy ideje tudom hogy hamarosan nálam fognak landolni a szappanok, ezért már törtem a fejem rajta, hogy melyik szappant is tegyem a csomagba. Kettő között dőlt el végül a "verseny". Az egyik a kakaóvajas festőbuzéros szappanom kék kozmetikai pigmenttel, a másik pedig a sampon szappan. Végül ez utóbbira esett a választásom, azt is elárulom hogy miért :) Az elsőben van kék kozmetikai pigment, ami bár elfogadható természetes kozmetikumokban, azért mégsem annyira természetes, bár nagyon dekoratív. Ezért döntöttem a második mellett. A sampon szappanom nem tartalmaz semmilyen mesterséges összetevőt. Az illata nem tolakodó, és bár a sampon szappan nevet adtam neki, problémás bőrre is tökéletes a benne lévő illóolajak, illetve az agyagok miatt, amik felszívják a felesleges zsírt, tisztítják a bőrt. Samponnak is tökéletes amúgy, már többször használtam. Kipróbáltam magában is, azaz ecetes öblítés nélkül, és ecetes öblítéssel is. Szerintem mindkettő működőképes amúgy, de mivel a szappanos hajmosás után nagyon ajánlják az ecetes vagy citromos öblítést, így én is javaslom utána. Öblítés nélkül kicsit szálkásabb lesz a haj tőle. De érdemes kísérletezni a használatát illetően :) Én nagyon szeretem, de most ugye nem nekem kell majd szereteni. Remélem hogy az utánam jövők közül valakinek megakad rajta az orra?, szeme?!

Összegezve a leírtakat, a sampon szappanom utazik tovább a következő állomásra. Nagyon vártam ezt a kezdeményezést, nagy szeretettel is gondolok rá, ezért is szerettem volna valami extrát küldeni a szappannal, így született meg a csomagolása, amivel rengeteg időt töltöttem, hogy tükrözze mindazt a szeretetet amivel készítettem, vártam és készültem :) Az origami némileg új világ számomra, de azért fogadjátok szeretettel a maga tökéletlenségével a kis virágomat, és a borítékot amit tart. A borítékban lapulnak a szappanom összetevői.




Köszönet Eszti Szappanszertárának hogy összehozta ezt a kezdeményezést! Bízom benne, hogy lesz még hasonló! Itt olvashatjátok az összefoglalását az egésznek: http://szappanszertar.blogspot.hu/p/blog-page_6208.html
A következő állomás pedig Tündérszappan. A csomagocska holnapra már Békéscsabán lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése