2014. március 6., csütörtök

Piros/Fehér szappan


Ezzel a szappannal nem volt különösebb célom, sajnos mostanában nem nagyon készítettem szappant, így megcsappantak a készleteim. Azért készült, hogy fürödjek vele, ennyi. Természetesen ápolja és védi a bőrt, természetes, meg minden :)

A recept így állt össze:
  • 30% olíva olaj
  • 20% kókusz olaj
  • 10% lenmag olaj
  • 40% napraforgó olaj
  • Szűrt víz
  • Fűszer amit Indiából hoztam egyszer régen
  • Édesnarancs illóolaj
  • Klementin illóolaj

Kétfelé osztottam a masszát, kimértem, hogy az egyharmadba került a piros fűszer, a kétharmad pedig maradt színezetlen. Aztán ezt a két masszát öntöttem össze később egy tömb formába, hogy megkapjam a képen látható mintát.
500 gramm olajból készült ez is.

Ha el akarjátok készíteni, akkor ezen az oldalon ki tudjátok számolni a pontos hozzávalókat:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése