2012. június 25., hétfő

Fűszertartó kémcsövekből


Fűszertartót kerestem, és akkor bukkantam a neten erre a nagyon ötletes megoldásra, ami rögtön megtetszett, így nem váratott sokáig a megvalósítás sem. Dobozom ugyan még nincs hozzá, de remélem hogy majd rábukkanok valahol a tökéletesre!
A kémcsöveket innen rendeltem: http://intersan.hu/
18 cm hosszúak és perem nélküliek. Nekem nagyon tetszik, és nem túl drága megoldás. Ha van kedvetek hozzá, akkor csináljátok meg! Előnye, hogy bővíthető bármikor :)



4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mennyire törékenyek ezek a kémcsövek?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Elég jó anyagból vannak. Nekem még egy sem tört el.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Tipped, ötleted lenne, hogy hol lehetne hozzá beszerezni azt a bizonyos fém tartót, amiben tárolni lehet ezeket? (Az a rácsos, külön fakkos fém "keret"... jobban nem tudom megfogalmazni). Néztem hozzá laboros kémcsőtartótkat, de nagyon nem illenek össze... Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Sajnos nem tudom. Nekem egyelőre sima Ikeás evőeszköztartóban vannak, még nem kerestem hozzá más tartót. Ha keresnék, akkor inkább valami fa dobozban tudnám elképzelni.
    Ha belefutok valahol, felteszem ide.

    VálaszTörlés