2016. március 16., szerda

Konfetti szappan


Volt már egy csomó levágott szappan végem, amit rég óta terveztem felhasználni, csak mostanában valahogy nem bírtam magam rávenni a szappanozásra, de ez egy jó alkalom volt, hogy kreáljak valami szépet, valami újat a régiekből :)

Összetevők:

  • 20% kókusz olaj 200 g
  • 20% napraforgó olaj 200 g
  • 20% kakaóvaj 200 g
  • 20% pálma olaj 200 g
  • 20% olíva olaj 200 g

  • 38% folyadék (szűrt víz) 380 g
  • 10% SF NaOH 132 g


Szalag fázisnál került bele:

  • 10 ml téli tea illatolaj
  • a maradék szappan végek
  • aktív szén
  • kék kozmetikai pigment
  • kék mica


Az illatolajat az olajokhoz kevertem, nem mertem szalagfázisnál hozzádani, nehogy felgyorsítsa a masszámat.
A szappanmasszát megszíneztem az aktív szénnel és a kék színezőkkel, majd kivettem belőle egy kis mennyiséget. A többibe beleforgattam a maradék szappanokat, a forma aljába öntöttem, majd a tetejére öntöttem azt, amit külön kivettem, amibe nem került szappan forgács.

Om pecséttel díszítettem őket felvágás után:



Azért a végtelen szeretet jelét is belepecsételtem néhányba, viszont az OM sokkal jobban tetszik.




És cicás is lett.

Ezen a képen látszik talán a legjobban, hogy szép minta is került a tetejére, rögtön az öntés után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése