2015. október 28., szerda

Szappan luffával


Már régóta terveztem, hogy elkészítem ezt a szappant. Egész konkrétan február óta, akkor vettem meg ugyanis 2 hatalmas luffa tököt hozzá. De csak most jutottam el oda, hogy szappan is legyen belőle :)

Nem fogok receptet írni hozzá, találtok bőven a blogon. Bármilyen recepttel megcsinálható!

Az egyik luffát ketté kellett vágnom, mert túl nagy volt és nem fért bele a formámba. Amit csináltam vele: este beáztattam vízbe, majd jól kinyomkodtam, és hogy kerek legyen, mint eredetileg lett volna, ha nem vágom szét, becsavartam egy konyharuhába, mint a piskótatekercset.

Reggel megcsináltam a szappan masszát, ami 3 féle színt kapott, és egybe öntöttem az egészet. Sajnos nem különülnek el a színek a szappanban annyira, mint szerettem volna, de minél tovább nézegetem, annál jobban tetszik így is, ahogy végül sikerült.

2 napot vártam a szeleteléssel, sima konyhai késsel vágtam, az eredményt pedig a képeken látjátok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése