2013. július 22., hétfő

Meleg eljárással készült szappanok

A nagy meleg miatt inkább főztem a szappant, meg így hamarabb használatba is lehet venni :)
Kétféle készült.

1. Boci szappan :)


Semmi extra, csak kicsit foltos lett, azért neveztem el így, de még csak nem is fekete-fehér.

Összetevők:
  • Olíva olaj
  • Napraforgó olaj
  • Kókusz olaj
  • Shea vaj
  • Bordó színezék
  • Kubeba illóolaj
Nagyon finom illata lett, már most imádom!


2. Olívás szappan


Fel szerettem volna használni a maradék olíva olajat, mert már régóta itt nézegettem, és már nem is volt belőle túl sok. Összesen 430 gramm, ezt egészítettem ki 70 gramm kókusz olajjal, így lett összesen 500 gramm szappan belőle.
A meleg eljárással készült szappanokat nem lehet túl jól színezni, de azért megpróbáltam. Fekete kozmetikai pigmentet kevertem bele, csak úgy nagyjából. Ez adta neki ezt a cirmos mintát, ami nekem személy szerint nagyon tetszik :)

Összetevők:
  • Olíva olaj
  • Kókusz olaj
  • Fekete kozmetikai pigment
  • Kamilla illatkeverék (ez nem volt túl jó választás így utólag)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése